Schools

Ekonomie by PHS in SA se Top 20: Hiér is hul wenresep

PHS het onlangs eretoekennings ontvang as een van die Top 20 skole in ekonomie landswyd. Review het met Wilna Potgieter, ekonomie-onderwyser by dié skool, gesels oor haar wenstrategie vir sukses in die klas.

POLOKWANE – Ekonomie is meer as net ‘n skoolvak – dit help jongmense om die wêreld rondom hulle beter te verstaan.

By Hoërskool Pietersburg word hierdie beginsel deeglik toegepas, en die uitslae spreek vanself.

As een van Suid-Afrika se Top 20 skole in ekonomie, het PHS ’n bewese suksesformule.

Wilna Potgieter, ekonomie-onderwyser, deel haar wenresep vir sukses, wat insluit ’n sterk grondslag, werklike toepassings, kritiese denke en spanwerk.

“Ekonomie as skoolvak behels vraag en aanbod. Dit ondersoek die gedrag van mense, verduidelik die gedrag van die regering en leer jou hoe om buitelandse valuta te verstaan. Dit sou egter baie sin maak indien ekonomie ‘n verpligte vak op skool kon word,” verduidelik sy.

Haar resep tot sukses in ekonomie is gebaseer op die volgende stappe:

  1. ‘n Duidelike begrip van basiese konsepte: “Begin met die bou van ‘n sterk grondslag van die basiese ekonomiese konsepte, soos vraag en aanbod, koste, wins, en markstrukture. Dit help leerders om later meer komplekse temas te verstaan.”
  2. Verbinding tussen teorie en werklike lewenservaring: “Ekonomiese konsepte kan dikwels abstrak wees, so dit is belangrik om dit te verbind met werklike lewensvoorbeelde. Dit kan help om die belangrikheid van ekonomie in die alledaagse lewe te illustreer en leerders meer betrokke te kry.”
  3. Deurlopende oefening en herhaling: “Ekonomie is ‘n vak wat dikwels verwarrend kan wees. Deur gereeld oefeninge en vrae te doen, kan leerders ‘n dieper begrip van die stof ontwikkel. Herhaling is die sleutel om die inligting te internaliseer.”
  4. Stimuleer kritiese denke: “Ekonomie handel nie net oor die memorisering van feite nie, maar ook oor die ontwikkeling van kritiese denke. Leerders moet leer om analities na die wêreld om hulle te kyk en vrae te vra oor hoe ekonomiese keuses geneem word.”
  5. Werk as ‘n span: “Ekonomie is dikwels ‘n vak wat samewerking vereis. Oefeninge, projekte en debat kan ‘n positiewe invloed hê op die ontwikkeling van begrip, aangesien leerders verskillende perspektiewe kan inbring.”
  6. Duidelike en eenvoudige kommunikasie: “Dit is belangrik om die inhoud eenvoudig, maar duidelik, aan leerders oor te dra. Die gebruik van visuele hulpmiddels, grafieke en ander leermiddels kan ook help om die konsepte makliker verstaanbaar te maak.”
  7. Motivering en doelwitte: “Dit is belangrik om leerders gemotiveer en gefokus op die groter prentjie te hou. As leerders verstaan hoekom hulle die vak moet leer en hoe dit in die werklike wêreld toegepas kan word, sal hulle meer entoesiasties wees om te leer.”
For more breaking news follow us on Facebook Twitter Instagram or join our WhatsApp group

At Caxton, we employ humans to generate daily fresh news, not AI intervention. Happy reading!
Stay in the know. Download the Caxton Local News Network App here.

Raeesa Sempe

Raeesa Sempe is a Caxton Award-winning Digital Editor with nine years’ experience in the industry. She holds a Bachelor’s Degree in Media Studies from the University of the Witwatersrand and started her journey as a community journalist for the Polokwane Review in 2015. She then became the online journalist for the Review in 2016 where she excelled in solidifying the Review’s digital footprint through Facebook lives, content creation and marketing campaigns. Raeesa then moved on to become the News Editor of the Bonus Review in 2019 and scooped up the Editorial Employee of the Year award in the same year. She is the current Digital Editor of the Polokwane Review-Observer, a position she takes pride in. Raeesa is married with one child and enjoys spending time with friends, listening to music and baking – when she has the time. “I still believe that if your aim is to change the world, journalism is a more immediate short-term weapon." – Tom Stoppard

Related Articles

Back to top button